fredag 10. februar 2012

Mitt nye hjem de neste tre månedene :-)

Etter en hektisk dag med informasjoner i massive bølger fulgte en busstur fra Jerusalem via Ramallah til Jayyus. Verdens kanskje mest gjestfrie sted etter kvelden å dømme. Middag hos taxisjåføren, Abed og hans familie vaklet vi sprekkmette hjem til det nye hjemmet. Steve fra England, Irmgard fra Tyskland, Maria fra  Ecuador og jeg skal bo her. De første fire dagene sammen med teamet vi tar over etter. Kveldene ser sannsynligvis slik ut.


Nå er klokka 2120 og ulltøy og sovepose venter. Vekkerklokka står på 0350. Natta!

2 kommentarer:

  1. Jeg syns det er fantastisk at du gjør dette, Bjørn Gunnar! Jeg skal følge deg på bloggen.

    SvarSlett
  2. Lykke til i Jayyous! Jeg var ledsager der i 2005 og leder nå Vennskapsforeningen Nes-Jayyous. Vi kommer på besøk i påsken! Send meg gjerne e-postadr. din til trondp@online.no

    SvarSlett